Friday, February 4

Ehhh Raya Cina Laaa...


Petang semalam after kerja, seperti biasa kaki tak reti nak dok diam.
Tepat jam 5 petang  I bergegas drive ke rumah Tra, atau nama sebenar Nurathira utk pickup dia. Sewaktu dlm kereta, kami tak tahu nk menuju ke mana. Setelah berbincang kami putuskan utk ke Pavilion! *nasib baik jln lengang kalau tak u jgn harap I nk drive pg sana ; kita naik LRT je* HAHA!
.
.
Kami parking di bangunan bersebelahan dgn Sungei Wang sbb murah gila!
RM 3/per entry dr jam 5.30 ptg sampai 3 pagi. *syokk* Senanglah kalau lain kali nk pg  Rootz  ke Werners ke. *opps* Bila dah parking si boo tuh, kami kena la jalan kaki utk ke Pavi, dekat je pong. Sampai je dekat traffic light yg nk lintas ke Fahrenheit tuh, kami jumpa org patung nih! *teruja gilaa* Dia betul2 static, kami terpegun tgk dia, mcm mana dia bernafas?? HAHA!

.
.
Walk, walk & walk, we then arrived at our destination. *hee*
Kami pon memulakan sesi shooting kami yg tak seberapa gah tuh. Tema Pavilion sgt cantik okayy, *maroon & red*

 .
.
*ini Tra*
Kenal kt TGV sama mcm Alia, she's 1 year younger.
Tinggal di Bandar Sunway.
Fact about her : Suka keluarkan ayat/perkataan baru!
.
*love the decoration *
.
.
.
*the drum of health*
Fact : kalau pukul gendang nie, anda akan sihat.
*entah betul entah tak* :P
.
*byk betul kepala singa*
Kepala manusia pon byk. HAHA!
*purple tuh NICE kan?*
.
*deco kt sini pon santekkk*
.
Lepas dah pusing-pusing, kami singgah Starbucks utk 'update'kan diri masing-masing.
Mana taknya, nk jumpa cik Tra nie bukannya selalu, time holiday je boleh jumpa. Semua org sibuk study di tempat masing-masing, I je kt KL buat internship. *sigh* 
.
.
*tgk tuh! miney nk capai cup*
.
.
After updating ourselves with the latest & juiciest gossip,
we go window shopping *Tra's idea* since we both short of money. But we promise each other that we'll come back at the end of February and shoppe till we drop! *wink* I've checked out some outfit at Dorothy Perkins, lets see...

*is this right for me?*
.
*naaahh, its too turqoisee*
.
*this one better* ;)
.
Finish with D.P., next Forever 21!
Over here I've try some of their shoes, which were pumps. I love seeing women in pumps cuz they look so effing howtt! *no, I don't mean myself*

*grey pumps*
.
*soooo heavyy*
I wonder how those woman carry their feet! LOL!
.
*leopard print pumps*
.
*leopard is soooo me! LIKE*
.
.
*Tra a cowgirl??*
.
*there's more to choose*
.
*peep-toe-pumps*
UNLIKE sbb sakit kaki, tak comfy lgsg!
.
*tapi sgt classy laa*
Best for dinner i guess.
.
.
So which one better for me to buy? I'm still undecided *long way to go to end of month*
Its time for us to hit home, but before that, sempat snap lagi.

*last frame b4 going back home*
.
*one night only in BB*


HAPPY CHINESE NEW YEAR 2011!!!



P/S : Kalau nak kutuk tuh, cermin diri sendiri dulu. Pakai kanta ke baru nmpk liang-liang roma/parut/bekas jerawat bagai . Idc if u want to say im fat, short, ugly or whtsoever! "Kau ada life mcm aku? Takda kann." 

No comments: