Yesterday I attend my cousin's wedding at Taiping.
Depart from PJ at 9 a.m. and arrived at 11.30 a.m. It was not so fun because we went there for one and a half hour only, we rushed back home to avoid the traffic at the highway. So everything went very fast and I could not manage to take a lot of picture there. This is all I have for your viewers...
*pergi wedding mkn bubur kacang je*
.
.
*my sister Cika*
.
.
Here's the funny part, I don't stay with my family until they reached PJ!
I bailed on them, and went to Ipoh instead of sitting in the car for hours just to go back home. HAHA! Sangat kejam kan I? Actually at the wedding I dh terfikir nk singgah Ipoh utk bertemu dgn mickey, Cika bg greenlight pula. *wink* Mmg i pergi la Ipoh lepas tuh! *hee* Tapi kesian kt Cika sbb dia drive sorg-sorg dgn jam teruk sampai dia mengadu sakit bontot kt I. Just imagine we took one hour to get to Ipoh from Kamunting. Ikut highway pula kan. And I found out that they took literally four and a half hour to reach home. OMG! That's sooo frustrating, stuck in heavy traffic *mmg sakit bontot*
.
.
Sampai je Ipoh, mickey kesayangan jemput kt Petronas.
Lepas tuh kami terus gerak ke KTM station utk beli tiket I balik KL. Sangat tak suka bila tiket SOLD OUT, merata-rata ada notisnya. *eeeee* Pastuh masuk ETS, ada tiket pukul 4 pagi, gila tak gila, tp kalau tak balik nak tidur mana pula?! So beli la jugak tiket tuh, settle pasal tiket pergi jalan-jalan.
.
.
Lepak-lepak je dengan mickey sampai pukul 4 pagi.
Melepaskan rindu yg terpendam tuh kan. HAHA! Then sempat berjumpa dengan fahmi & erin kt OldTown White Coffee.
*girlfriend & boyfriend*
*boleh lagi ke famy? ;)*
.
.
*mickey & miney*
.
.
.
*happy couples*
.
.
Apabila jam sudah menunjukkan angka 3.30, I pon standby la menuggu ETS kt KTM station.
Tepat pukul 4 train pon bergerak pergi dari Ipoh. :( *sedihhh* sbb tinggalkan mickey . Bila la lagi kita dpt jumpa kan? But it's okay, dunia dh maju sekarang, long distance relationship? *no problemo!* HAHA!
P/S : I LOVE YOU SO MUCH MICKEY!





No comments:
Post a Comment