Malam semalam I pergi wedding one of the staff @ MIS, M.P.
Cantik gila reception dia! Mcm fairytale pon ada! Both bride & groom look very sweet & romantic. The wedding start at 8 p.m. @ Intekma Resort Shah Alam.
**
**
*Pink is the theme*
*Cake tinggi kot!*
*Awww so sweet*
*Ini dinner saya*
*Dah balik, balik!*
I dtg sorg je, sedih mickey tak dapat teman! :(
Tp takpa, I survive dgn kwn-kwn yg lain, seperti Ren, Nora, Fizi, En. Shahrul e.t.c. Lepas habis event tuh, pergi merayau tmpt lain pakai baju tuh! HAHA! Lepak mamak tgk bola dgn Faten & Lee @ seksyen 9 pula *dahsyat!* Semua org sudah pandang-pandang sama saya, tp saya peduli apa, buat dunno saja. As for the wedding, mmg best, food pon sedap *LOVE the PRAWN* sangat-sangat sweet *pinkilicious* but I don't think I'll come to that stage this early year of my life! *heee*
P/S : Lambat lg nok nk kahwin, belajar tinggi-tinggi, kerja hebat-hebat dulu!
Sorry mickey!!







No comments:
Post a Comment